I opdatering 8.6 er der dels lavet en række nye funktionaliteter og dels nogle fixes af forskellige bugs.

Af highlights kan nævnes:

Visning af både daglig og ugentlig Normtid i Timesheet

Det er nu muligt at få vist hvad Normtiden er i TimeSheet, både for den enkelte dag og for ugen.
Man skal sætte Ja i feltet 'Vis normtid i TimeSheet' under IT opsætning/ Systemopsætning/ TimeSheet. Så vil Normtiden blive vist i TimeSheet når man lægger arbejdstyper af typen Normtid ind.

Nyt felt, 'Overfør til løn' i Filter på rapport Lønbilag (Nyt)

Markeringen af, om der er overført til løn kan man nu filtrere på i Lønbilag (Nyt). Feltet er kommet med i Filtret, der ligger øverst til højre over valgte medarbejdere, efter man har valgt Start-/Slutdato og klikket på Vis medarbejdere.

Muligt at redigere i længden af pauser direkte i timesheet

Det er nu muligt at redigere længden af pauser direkte i Timesheet. Det kræver en generel markering under IT opsætning/ Systemopsætning/ Time Sheet/ Forbind TimeSheet direkte med kladden.
Derefter kan man styre det mere specifikt ved at markere på den enkelte profil, hvor det skal gælde, Generel opsætning/ Profil/ Indstillinger: Pauser i TimeSheet.

Eksterne brugere

Der kan være behov for at den samme brugere skal have adgang til flere SmartTID installationer. Enten fordi der måske administreres flere virksomheder fra den samme administration eller man ønsker at invitere en lønmedarbejder fra et eksternt firma ind og hjælpe med SmartTID. I sådanne situationer kan man oprette en ekstern bruger.
Du kan læse mere om det her: Eksterne brugere - SmartTID Portal Support

Hvis du ønsker at høre mere uddybende om indholdet i opdatering 8.6 kan du henvende dig til din sædvanlige konsulent.