I forbindelse med opdatering 8.0 og foregående opdateringer er der følgende highlights:
- Mandatory fields - Kladde, arbejdskalender og profilNår man opretter en ny medarbejder vil man blive advaret, hvis felterne Kladde, Arbejdskalender og Profil ikke er udfyldt.
- Tæller specifikation har fået tilføjet felterne Arbejdskalender og Profil.Rapporten Tæller specifikation har med de nye felter fået tilføjet mulighed for at filtrere på Arbejdskalender og Profil.
- Fra tidligere opdateringer:
- Excel udtræk i Analyser - Arbejdsplan for 2, 3 og 4 uger - nu opsplittet i dage.Under Analyser ligger Arbejdsplan for 2, 3 og 4 uger. Hvis man vælger at eksportere rapporten til Excel får man nu opsplittet i berørte dage i stedet for at ugerne kom ud i samme felt.
- Filter på Tillæg i KladdenI kladden er det nu muligt under Filter at vælge Tillæg der er udløst til medarbejderne.
- Ugetotaler i App tager højde for FLEX +/-I app'en tager Totaler nu højde for FLEX på kladdelinjen.