Første gang du går ind på https://webterminal.smarttid.dk/ fra en ny PC eller browser så skal denne tilknyttes jeres konto hos SmartTID.
Du vil blive mødt med denne dialog på skærmen
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130094723276.261217.201901300947232768BYlT.png)
Tryk på "Register Device"
![](https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/tw-desk-eu/i/394262/attachment-inline/261217.20190130095738857.261217.20190130095738857X6qE5.png)
1.
Password finder du under 'IT opsætning' -> fanen 'Terminal'.
![Image Placeholder](/desk/file/11528594/image.png)
2.
Jeres SmartTID kundenr. som I har fået oplyst i en velkomst mail. Hvis du ikke kan huske eller finde denne, må du kontakte vores support på support@smarttid.dk
I kan også finde jeres kundenr. under 'IT opsætning', faneblad 'Virksomheds Info' :
![Image Placeholder](/desk/file/11528596/image.png)
3.
En beskrivelse så det er nemmere at identificere hvilken PC/Browser der er anvendt - det kan evt. beskrive en afdeling, en lokation i jeres virksomhed.
rev. 01 SC. 07-12-2020