FAQ - Min kladdelinje kan ikke godkendes?
  • Se til at både starttid og sluttid findes.
    • Åbn kladdelinjen ved at klikke på den.
    • Se statusbeskrivelsen nederst.
    • Angiv manglende sluttid (fx via ’rediger’)
    • Kører I med jobmodul sørg da for at også jobstarttid og jobsluttid findes.
Nu burde linjen kunne godkendes.

Image Placeholder

Jeg kan ikke se alle kladdelinjer?
  • Tjek filter: er der begrænsning på status (smiley), periode, godkendt/ikke godkendt eller måske data i hurtigsøgningsfeltet.

Jeg kan kun redigere en tidsregistrering, ikke slette den?
  • Hvis man går ind via ’plusset’ i venstre side, kan man kun redigere. Klik på selve kladdelinjen eller brug ’Funktions-knappen’ længst til højre.

Selvom jeg genberegner bliver en kladdelinje ved med at være forkert.
  • Tjek om forudsætningerne i orden – fx at det er den rigtige arbejdskalender, der beregnes ud fra.
  • Prøv derefter at genberegne.
  • I sjældne tilfælde kan ’data hænge fast i systemet’. Så vil ændringer ikke slå igennem, selvom alt er rigtigt. I sådanne tilfælde kan man prøve at skifte arbejdskalender for medarbejderen på kladdelinjen (under ’Kladdelinje info’). Gem derefter og skift så tilbage til den oprindelige arbejdskalender igen.

Jeg kan ikke se…?
  • Prøv at klikke på knappen ’Kolonner’ øverst til højre. Måske findes det du mangler skjult her?
Kig eller i hjælpedokumentet 'Kladde'.